ZAJÍMAJÍ VÁS NOVINKY, AKCE A SLEVY?

© 2019 by YoniYoni

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. Všeobecná ustanovení
Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami vyhlášenými prodávajícím pro nákup na internetových stránkách www.yoniyoni.cz. Tyto obchodní podmínky jsou pro obě strany (prodávajícího i kupujícího) závazné.

Prodávající:
FOGDOG s.r.o.

Osadní 26
170 00 Praha 7

Česká republika IČ: 04201701

2. Cena zboží
Uvedené ceny jsou konečné, prodávající není plátcem DPH. Odesláním objednávky kupující akceptuje cenu, kterou prodávající stanovil. Pokud dojde ke změně ceny po odeslání objednávky, je prodávající povinen toto kupujícímu neprodleně sdělit, ten se poté může dobrovolně rozhodnout, zda novou cenu akceptuje či dojde ke zrušení objednávky.

 

3. Potvrzení a zrušení objednávky
Odesláním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře na stránkách www.yoniyoni.cz je tato považována za závaznou. Kupující si na základě objednávky objednává zboží, jehož veškeré parametry jsou uvedeny na stránkách www.yoniyoni.cz v detailu produktu. V případě jakýchkoliv nejasností vás neprodleně kontaktujeme telefonicky či e-mailem. Každou objednávku je také možné bez udání důvodu zrušit do té doby, než je expedována, a to telefonicky či e-mailem.

4. Dodací podmínky a dodací lhůta
Zboží standardně zasíláme v průběhu dvou pracovních dní prostřednictvím dopravce DPD. Doručení tohoto balíku je standardně do 2-3 pracovních dní.

 

5. Záruka
Na zboží se vztahuje zákonná lhůta záruky v délce 24 měsíců. Kupující má právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu a odstoupit od smlouvy. Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené a nepoužité zboží v původním obalu. Po přijetí zboží a jeho kontrole má prodávající právo odečíst si náklady spojené se zasláním zboží (poštovné a balné) a rozdíl poté vyplatí kupujícímu převodem na účet. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.

 

6. Reklamace
Případné reklamace vyřídíme v souladu s platným právním řádem ČR. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu, a to písemně, e-mailem, či telefonicky.

 

7. Nevyzvednutí zásilky
Kupující je o odeslání zásilky informovaný e-mailem a nese dále odpovědnost za převzetí zásilky. Pokud nebude zásilka kupujícím přijata či vyzvednuta, je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu vzniklé škody ve výši poštovného a balného. Pokud bude kupující požadovat opětovné poslání zásilky, bude mu účtováno poštovné a balné za nevyzvednutou zásilku a současně i za nově poslanou zásilku.

 

8. Ochrana osobních údajů
Provozovatel internetového obchodu www.yoniyoni.cz uchovává a zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Osobní údaje jsou chráněny před zveřejněním a použitím třetí osobou. Jsou použity pouze pro zaslání objednaného zboží, komunikaci se zákazníkem a reklamním účelům, pokud k tomu dal zákazník předem souhlas.

0